• خانه 
  • موضوعات 
  • آرشیوها 
  • آخرین نظرات 

دورهمی

دورهمی

راهنمای استفاده از تبلیغات یوتیوب برای رشد کسب و کار شما

28 خرداد 1398

یوتیوب واقعاً یک برنامه عالی است. این غول رسانه اجتماعی بیش از 1 میلیارد کاربر دارد و مردم سالیانه بیش از 50 درصد ویدیوهای آن را در صفحه مشاهده می‌کنند. برای بازاریابان و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، این رسانه به آن‌ها این امکان را می‌دهد که در مقابل چشمان تعداد زیادی از مخاطبین پدیدار شوند. از آنجایی که فرمت تبلیغات یوتیوب فقط بر اساس ویدیو است، این پلتفرم می‌تواند در ابتدا کمی دشوار به نظر برسد.

برای بهتر دیده شدن در فضای گوگل با دپارتمان تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ تماس حاصل فرمایید.

احتیاجی نیست که حتماً یک کارگردان حرفه‌ای باشید تا بتوانید یک ویدیوی تبلیغاتی در یوتیوب بسازید که بتواند کسب‌وکارتان را از طریق تبلیغات یوتیوب در ویدیو بهبود ببخشد.

در این مقاله، راجع به این موضوع صحبت خواهم کرد که چگونه می‌توان با استفاده از فرمت تبلیغات یوتیوب به منظور گسترده‌تر کردن کسب‌وکار خود استفاده کنید.

ما نحوه‌ عملکرد پلتفرم را بررسی خواهیم کرد که شامل دو مورد است: ایده‌های تبلیغاتی قبل از ارائه و فرآیندی که باعث بازگشت سرمایه از طریق محتوای ویدیو می‌شود.

انواع مختلف تبلیغات یوتیوب
در حالت گسترده، دو نوع تبلیغات در یوتیوب وجود دارد: «تبلیغات قابل رد کردن و تبلیغات غیر قابل رد کردن».

تبلیغات غیر قابل رد کردن، آن دسته از تبلیغاتی هستند که مردم مجبور به تماشای آن‌ها هستند. این دسته از تبلیغات فقط می‌توانند بین 15 تا 20 ثانیه ادامه داشته باشند. این‌ تبلیغات از نوع تبلیغات از قبل آماده شده هستند، به این معنا که به منظور مشاهده‌ محتوای ویدیو موردنظر، تبلیغات در ابتدا ظاهر می‌شوند.

این نوع از تبلیغات، مخاطب را بهتر درگیر می‌کنند، اما این مدل از تبلیغات همچنین دارای نرخ بالاتری از رها کردن و مشاهده نکردن دارند.

این مدل از تبلیغات همچنین دارای تاثیر بدی نیز هستند، زیرا یک حالت اجبار را با خود به همراه دارند. اما اگر تبلیغات شما عالی باشد و مخاطبین صحیح را مدنظر قرار دهد، قطعی مشکلی پیش نخواهد آمد. در واقع، تبلیغات خوب حتی در رسانه‌های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشته می‌شوند.

تبلیغات قابل رد کردن نیز به عنوان یک گروه از تبلیغات در نظر گرفته می‌شوند. این دسته از تبلیغات دیگر مخاطبین را مجبور به تماشا کردن نمی‌کنند. این دسته از تبلیغات به دو حالت نمایش داده می‌شوند: «در جریان و در صفحه نمایش».

یوتیوب در این حالت برای حداکثر زمان نمایش تبلیغات، مدت زمان خاصی را مشخص نمی‌کند.

فرمت دیدن
محل ظاهر شدن تبلیغات
گزینه‌های ویدیو
گزینه‌های تصویر
محدودیت تعداد کلمات
مقصد کلیک
تبلیغات جاری
ویدیوهای یوتیوب 

نمایش دادن ویدیو، بازی و برنامه‌های شبکه
ویدیوهای یوتیوب (کمتر از 3 دقیقه)
30*60 کمپین 

(فقط یوتیوب)
N/A
وب‌سایت شما
تبلیغات صفحه نمایش
ویدیوهای یوتیوب (پیشنهادات: در ویدیو)، نتایج جستجوی یوتیوب، ویدیوهای پخش‌شده در یوتیوب یا صفحه‌ی کانال 

نمایش محتوای شبکه
ویدیو یوتیوب 

(با هر اندازه زمانی)
انتخاب از بین 4 آیتم
حداکثر 25 کلمه برای عنوان، برای هر بخش توضیحات حداکثر 35 کلمه 

توضیحات در بخش پیشنهادات نمایش داده نمی‌شود
کلیک بر روی آیتم ویدیو برای شروع 

کلیک بر روی CTA برای ورود
هرچند که چیزی که آن‌ها برای شما فراهم می‌کنند فقط در حد پیشنهادات است، مخصوصاً برای تبلیغات جاری.

51 درصد از تبلیغات جاری، ساختارهایی از تبلیغات هستند که فقط برای 15 تا 30 ثانیه پخش می‌شوند.

اگر تمایل دارید تا مدت زمان آگهی خود را طولانی‌تر کنید، بهتر است که ویدیو خود را در حد 3 دقیقه نگه دارید (پیشنهاد یوتیوب این چنین است).

تبلیغات صفحه نمایش در اصل حداکثر زمان پیشنهادی تعریف شده به هنگام پخش ندارند. از این تبلیغات می‌توان برای انتقال مستقیم افراد به ویدیوهای یوتیوب استفاده کرد، بنابراین شما می‌توانید در هنگام پخش با آن‌ها باشید. 25 درصد از ویدیوهایی که بر روی تبلت دیده می‌شوند، 60 دقیقه یا بیشتر هستند.

بنابراین، اگر ویدیویی که شما تبلیغ می‌کنید طولانی و با ارزش باشد، ممکن است تبلیغات صفحه نمایش برای شما مفید باشد.

در هر صورت، اگر شما از ابتدا مشغول ایجاد تبلیغات یوتیوب هستید، بهتر است که مدت زمان کوتاهی داشته باشد تا در نهایت روش ایجاد آن آسان باشد.

شما مجبور نیستید که حتماً بر اساس پیشنهادات ارائه شده عمل کنید، اما عمل به این پیشنهادات باعث می‌شود که امکان رد کردن تبلیغات شما کاهش یابد.

تبلیغات جاری، یک آگهی پیش از نمایش است که در ابتدای محتوای ویدیویی نشان داده می‌شود. این نوع از تبلیغات یکی از رایج‌ترین نوع تبلیغات است که مردم در هنگام تبلیغ در یوتیوب از آن استفاده می‌کنند.

مردم ممکن است که تبلیغات جاری را تماشا نکنند. یک تحقیق نشان داده بود که 72 درصد از تبلیغات یوتیوب معمولاً کامل تا انتها دیده می‌شوند.

اگر شما به تازگی تبلیغات یوتیوب را شروع کرده‌اید، استفاده از تبلیغات جاری به عنوان یک راه مناسب برای شروع بازی تبلیغات در هنگام پخش ویدیو است. تبلیغات جاری می‌تواند به شما به منظور دسترسی به اهداف مختلف کمک کند.

یک نمایندگی خودرو به کمک تبلیغات در جریان، موفق به افزایش 18 درصدی بازدیدکنندگان ماهیانه خود شد.

آن‌ها به این نتیجه رسیدند که تبلیغات ویدیویی 4 برابر از دیگر کانال‌های تبلیغاتی بهتر عمل می‌کند. همچنین 12 برابر بیشتر باعث بازگشت سرمایه می‌شود.

اگر شما هم می‌خواهید به همان روشی که این کمپین انجام داد، ترافیک را به وب‌سایت خود بازگردانید، باید مطمئن شوید که وب‌سایت شما به خوبی تنظیم شده است تا بتواند حجم ورودی ترافیک به وب‌سایت را از طریق تبلیغات ویدیویی تحمل کند.

این امر بدان معنا است که شما باید وب‌سایت خود را بر اساس چند نوع برنامه پخش چندرسانه‌ای به صورت کاربر‌پسند طراحی کنید، اما باید بر اساس نیازهای کاربر کاملاً روشن و واضح باشد. این موضوع زمانی مهم می‌شود که کاربر بخواهد با اطلاعات ذکر شده در تبلیغ، کاری را انجام دهد که باعث وارد شدن به سایت شما می‌شود.

اگر شما افراد را به یک سایت کامل هدایت نمی‌کنید و به جای آن، از یک صفحه ورود استفاده می‌کنید، باید اطمینان حاصل کنید که برای تبدیلات بهینه‌سازی شده است و بازدیدکنندگان را گیج نمی‌کند.

شما می‌توانید این کار را به وسیله‌ ارسال پیام مشترک در آگهی تبلیغات و صفحه ورود انجام دهید.

تبلیغات جاری نیز می‌توانند باعث افزایش افراد ثبت‌نام کننده در کانال یوتیوب شود. این روش، یک راه عالی برای ایجاد یک مخاطب وفادار است که مخاطب را با محتوای شما نیز همسو می‌کند.

برند Revzilla موفق شد سهم مشترکین کانال یوتیوب خود را با درآمد 8 رقمی به کمک تبلیغات جاری ایجاد کند.

اگر شما قصد دارید تا یک کانال را با استفاده از تبلیغات جاری ایجاد کنید، بسیار مهم است که به صورت مداوم در قالب فرمت ارائه شده ویدیو با محتوای جدید ایجاد کنید.

بازدید از همین تبلیغات ویدیویی باعث شد که برند Revzilla به این موفقیت دست یابد.

مخاطبینی که آن‌ها از طریق تبلیغات یوتیوب به دست آورده بودند، با اشتیاق تمام دوباره به آن‌ها مراجعه می‌کردند، زیرا کانال به صورت مداوم تبلیغات جالب و مناسب برای مخاطبین خود در کانال انتشار می‌داد.

برند Zagg که تولید محصولات مراقبتی از صفحه نمایش را به عهده دارد، موفق شد تا نرخ فروش خود را تا 65-70 درصد افزایش دهد. این امر فقط با استفاده از یک کمپین تبلیغاتی پیش از نمایش اتفاق افتاد.

همچنین کمپین تبلیغات جاری آن‌ها موفق شد تا 13 میلیون بازدید را برای یک محصول خاص در کانال یوتیوب ایجاد کند.

تبلیغات آن‌ها بسیار موفق شد، زیرا آن‌ها به خوبی تبلیغات را برای درگیر شدن مخاطب در شبکه‌های اجتماعی هدف قرار داده بودند که باعث شد تا به تعداد بازدیدکننده‌های موردنظر خود برسند.

آن‌ها بر روی یک موقعیت جغرافیایی و یک قشر خاص از مردم تمرکز کردند. آن‌ها فقط به این دلیل این کار را انجام دادند، زیرا گروه مخاطب هدف خود را به خوبی شناسایی کرده بودند.

اگر شما هم به دنبال نتایج مشابه هستید، باید مطمئن شوید که شما هم دایره‌ مخاطبین خود را به درستی انتخاب می‌کنید.

ایجاد یک شخصیت خریدار از مشتری ایده‌آل خود را نیز در نظر بگیرید. این امر به شما کمک می‌کند تا هنگام انتخاب آگهی‌های خود، گزینه‌های مورد هدف را با دقت انتخاب کنید.

ویدیوهای برند Zagg همچنین باعث شد تا حجم زیادی از فروش غیرمستقیم را نیز داشته باشد (در حالت کلی، ویدیوهای یوتیوب به این امر معروف هستند، زیرا 53 درصد از تمام خریدهایی که در کشور آمریکا صورت می‌پذیرد، فقط تحت تاثیر تبلیغات یوتیوب است).

همین امر باعث شده است تا نرخ تبدیلات در صفحات محصول آن‌ها بالا باشد، زیرا این ویدیو قبلاً به بینندگان نشان داده است که این محصول موثر است.

آن‌ها یک ویدیو از خراش افتادن بر روی یک گوشی آیفون را نشان دادند. همچنین نشان دادند که یک گوشی آیفون در زیر فشاری با وزن 1000 پوند چه عکس‌العملی نشان می‌دهد.

مردم ممکن است که نگران 1000 پوند فشار بر روی موبایل خود نباشند، اما بسیاری از مردم نگران خراش افتادن بر روی موبایلشان به وسیله کلید هستند، مانند زمانی که موبایل در کیف باشد.

این ویدیوها نشان دادند که یک راه برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد. زمانی که مردم تماشای ویدیو را تمام کردند، کاملاً متوجه شدند که این محصول ارزش خریدن را دارد.

تمام کاری که لازم بود انجام بدهند این بود که فقط به صفحه‌ محصول بروند و آن را خریداری کنند. این تبلیغ پیش از آگهی کاملا موفقیت آمیز بود.

اگر شما هم بتوانید ویدیویی را تبلیغ کنید که بتواند به همان وضوح ارزش محصول شما را به نمایش بگذارد، در نتیجه ویدیو شما با مخاطبین خود ارتباط برقرار می‌کند و محصول شما نرخ تبدیل بالایی را به دست خواهد آورد.

شما همچنین می‌توانید یک نوع دیگر از تبلیغات یوتیوب را با عنوان تبلیغات صفحه نمایش ایجاد کنید. این‌ها تبلیغاتی هستند که در لیست جستجو، در بخش ویدیوهای مربوطه یا به عنوان پوشش‌های ویدیویی نمایش داده می‌شوند.

شما متوجه خواهید شد که جعبه‌ای در سمت راست وجود دارد که با گزینه‌ «وب‌سایت‌های همکار» مشخص شده است.

از آنجایی که ما فقط در سایت یوتیوب تبلیغ می‌کنیم، این گزینه برای ما فعال نیست.

تبلیغات صفحه نمایش به اندازه‌ انواع دیگر تبلیغاتی که راجع به آن‌ها صحبت کردیم تهاجمی نیست. اما این امر بدان معنا نیست که آن‌ها به همان اندازه خوب نیستند، چه بسا که می‌توانند نتایج خوبی را برای کمپین شما برای تبلیغات یوتیوب به همراه داشته باشند.

یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ در دنیا محسوب می‌شود.

اگر تبلیغات در فهرست جستجوی گوگل برای شما بسیار هزینه‌بر است، یک فرمت دیگر برای تبلیغات نیز وجود دارد. شما می‌توانید به جای آن، در تبلیغات یوتیوب فعالیت کنید.

Very Pink، یک شرکت که دستورالعمل‌های بافندگی را ارائه می‌دهد نیز همین کار را انجام داده است. آن‌ها در نهایت برای هر بازدید فقط مبلغ 3 سِنت را پرداخت کردند. این امر یک نتیجه خوب به حساب می‌آید.

این مبلغ برای ترافیک ناخواسته نبود، هرچند که این امر در کمپین تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی نیز می‌تواند اتفاق بیفتد.

نرخ مشاهده شدن ویدیوهای آن‌ها تقریباً 10 درصد بود. این موضوع به این معنی است که 10 درصد از افرادی که بر روی ویدیو کلیک کردند، آن را تا آخر تماشا کردند یا می‌توان گفت که حداقل محتوای ویدیو مرتبط با آنان بود.

Very Pink، استراتژی تبلیغ خود را با تمرکز بر کلمات کلیدی خاصی در تبلیغ‌ها بهبود بخشید.

برای مثال، اگر افراد زیادی عبارت «نحوه‌ بافتن یک روسری مارپیچ» را جستجو کنند، اما کمپانی Very Pink هیچ ویدیویی مطابق با این جستجو نداشته باشد، یک نفر این کار را انجام داده است. آن‌ها تحقیقات خود را از طریق کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی انجام داده‌ند تا بتوانند نرخ بازدید مورد نظر و نرخ تبدیل مناسب خود را به دست آورند.

همین ویدیو نیز از طریق تبلیغات صفحه نمایش نیز انجام شد. برای مثال زمانی که افراد عبارت « نحوه‌ بافتن یک روسری مارپیچ» را جستجو می‌کردند، این ویدیو نیز در لیست جستجو ظاهر می‌شد.

از آنجایی که ویدیوهایی مانند این ویدیو در بالای لیست جستجو قرار می‌گیرند و عنوان آن‌ها با کلمات کلیدی جستجو شده مطابقت دارد، آن‌ها بسیار مرتبط به نظر می‌رسند، حتی اگر دارای یک فرمت و محتوای قدیمی باشد.

مرتبط بودن بسیار مهم است. 48 درصد از کاربران موبایل در آمریکا ترجیح می‌دهند تا یک آگهی پیش نمایش که مرتبط با محتوای جستجو شده‌ خودشان است را تماشا کنند.

اگر این ویدیو با همان عبارت کلیدی جستجو شده توسط کاربران مطابقت داشت، درصد زیادی از جستجوگران که ویدیو را در لیست جستجو پیدا کرده بودند برای تماشای ویدیو روی آن کلیک می‌کردند.

حتی درصدی از آن بازدیدکنندگان در سایت ثبت‌نام می‌کردند. بهتر از آن هم این که درصدی از آن‌ها به مشتریان دائمی تبدیل می‌شدند.

اگر می‌خواهید خیلی سریع کلمات کلیدی مرتبط و محبوب با پیشنهاد خود را پیدا کنید، بهتر است که یک جستجو در یوتیوب انجام دهید.

شرایطی را در نظر بگیرید که قصد داریم تا یک سری تبلیغات راجع به موضوع بافندگی انجام دهیم اما مطمئن نیستیم که از کدام کلمات کلیدی باید استفاده کنیم.

باید عبارت «نحوه بافتن یک روسری» را جستجو کنیم و تمام نتایج ظاهر شده در لیست را بررسی کنیم.

همان‌طور که خودتان هم متوجه شدید، با استفاده از این تکنیک می‌توانید کلمات کلیدی مناسب با موضوع خود را انتخاب کنید.

دقیقاً مشابه تبلیغات در جریان، از تبلیغات صفحه نمایش نیز برای بزرگتر کردن کانال یوتیوب استفاده می‌کنند. این تبلیغات همچنین به عنوان آگهی نیز شناخته می‌شوند.

کمپانی Undercover Tourist که دارای طرح بلیط‌های تخفیف‌دار است، متوجه شدند که با استفاده از تبلیغات صفحه نمایش می‌توانند میزان بازدید روزانه کانال یوتیوب خود را تا 30000 بازدید افزایش دهند.

از آنجایی که کانال یوتیوب آن‌ها از قبل با محتوای بسیار خوبی پر شده بود، آن‌ها همین روند را ادامه دادند تا بازدیدکنندگان بتوانند محتوا را هم بررسی کنند؛ دقیقاً مشابه Revzilla.

به مقداری که بازدیدکنندگان بیشتر ویدیوها را تماشا می‌کردند، به همان میزان بیشتر با کمپانی آشنا می‌شدند و احتمال کلیک بر روی آگهی نیز بیشتر می‌شد.

اگر شما هم تمایل دارید تا نتایج مشابه به دست آورید، قبل از این که ویدیو خود را با این فرمت تبلیغ کنید، اطمینان حاصل کنید که کانال یوتیوب شما دارای ویدیوهای بسیار با محتوای قانع‌کننده است.

شاید شما هم تمایل داشته باشید مانند کمپانی Undercover Tourist، یک ویدیو خوش‌آمد گویی نیز ایجاد کنید.این ویدیو می‌تواند به عنوان یک پیش‌زمینه و معرفی تبلیغات یوتیوب در نظر گرفته شود.

زمانی که شما وارد کانال یوتیوب آن‌ها می‌شوید، بلافاصله یک ویدیو خوش‌آمدگویی پخش می‌شود که خدمات کمپانی Undercover Tourist را برای شما شرح می‌دهد.

اگر می‌خواهید یک ویدیو خوش‌آمدگویی تهیه کنید، این قوانین ساده را رعایت کنید:

اول این که باید ویدیو کوتاه و مفید و ترجیحاً کمتر از یک دقیقه باشد.

همچنین باید به سرعت بازدیدکنندگان را درگیر خود کند. شما می‌توانید این کار را با پیشنهاد دادن خدمات خود انجام دهید یا مزایای استفاده از کانال خود را در متن ویدیو بیان کنید.

همچنین باید به مردم یادآوری کنید که عضو کانال شوند و ویدیو را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. اگر به دنبال پیشرفت کانال یوتیوب خود هستید، این کار ضروری است.

اگر از مردم چیز دیگری می‌خواهید، فقط کافی است که آن را بیان کنید.

موضوع دیگری که در کمپانی Undercover Tourist مشاهده می‌کنید این است که متنی ظاهر می‌شود که از شما درخواست می‌کند تا عضو کانال بشوید و با توجه به محتوای ارائه شده به شما لینک تحویل می‌دهد.

متنی که در ویدیو خوش‌آمدگویی از آن استفاده می‌کنید باید مخاطب را مانند ویدیو به عمل تشویق کند. پس تماشای ویدیو تنها منبع فروش نیست.

همچنین بعضی از تبلیغات برندسازی در کانال وجود دارد. ممکن است شما تصور کنید که این کار ضروری نیست، اما این کار می‌تواند به مخاطبین این حس را القا کند که آنان دقیقاً در مکان مناسبی هستند، مخصوصاً زمانی که قصد دارید یک کمپین شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کنید.

اگر می‌خواهید حس اعتماد را در مخاطبین خود القا کنید، فرمت تبلیغات خود و صفحه ورود بعد از کلیک را در یک قالب یکسان و مشابه در نظر بگیرید.

اگر یک ویدیو خوش‌آمدگویی مناسب یا به اندازه‌ کافی متن مناسب برای انتشار در کانال خود ندارید، ممکن است مخاطب تمایلی برای عضو شدن در کانال نداشته باشد. ممکن است که ویدیوهای شما دیده شود اما در شبکه‌های اجتماعی انتشار نیابد. درنتیجه تعداد عضو در کانال شما پایین بماند.

بازدیدکنندگان ممکن است که فقط بر روی صفحه‌ شما کلیک و سپس از آن خارج شوند. به آن‌ها دلیل خوبی برای ماندن بدهید.

چگونگی نحوه‌ ایجاد ویدیو برای تبلیغات یوتیوب شما
ویدیوها برای تبلیغات یوتیوب شما ضروری هستند. اگر هیچ ویدیویی نداشته باشید، نمی‌توانید هیچ گونه آگهی نیز پخش کنید. می‌توانید یک متخصص را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. باید حتماً اطلاعات و مواد اولیه را برای ایجاد یک ویدیو عالی و قانع کننده به آن‌ها بدهید. زیرا فقط شما می‌دانید که بهترین راه برای فروختن محصولتان چیست.

در هنگام ساختن ویدیو، مواد اولیه همان متن‌ها و اطلاعات اولیه است.

زمانی که قصد نوشتن متن اولیه برای ویدیو خود را دارید، از مراحل زیر استفاده کنید.

اسلاید معرفی باید خدمات کمپانی شما را معرفی کند. معرفی قسمت خدمات کمپانی شما باید مختصر و مفید باشد. این جمله برای CrazyEgg این چنین بود: «ابزار Heatmap به شما نشان می‌دهد که چرا بازدیدکنندگان شما به مشتری تبدیل نمی‌شوند».
مشکل را توضیح دهید. شما باید با دقت مشکلی را که مخاطبین شما با آن روبرو هستند را توضیح دهید. برای کمپانی CrazyEgg، ما توضیح دادیم که پیدا کردن دلیل این که چرا بازدیدکنندگان از سایت شما خارج می‌شوند بسیار دشوار است. سپس بیان کردیم که گوگل آنالیتیکس نیز این کار را انجام نمی‌دهد، زیرا بر اساس پرسشنامه ما بسیاری از مشتریان بالقوه بر این عقیده بودند که گوگل آنالیتیکس و CrazyEgg دقیقاً یک کار مشابه را انجام می‌دهند.
مراحل انتقال را ایجاد کنید. از عبارات مشترکی استفاده  کنید که مشتریان بالقوه شما در طول مصاحبه با شما به آن اشاره کرده‌اند و در مورد مشکلات خاصی که با آن مواجه می‌شوند اشاره دارد. سپس دلیل ارائه محصول یا خدمات خود را بیان کنید.
مشخصات بارز خود را نشان دهید. ویدیوها حتماً به یک دلیل خاصی دیداری هستند. محصولات یا خدمات خود را نمایش دهید. زمانی که محصول خود را به نمایش می‌گذارید، اطمینان حاصل کنید که این موضوع را به خوبی بیان می‌کنید که چگونه یک سری از ویژگی‌های خاص محصول شما می‌تواند مشکلات خاصی از مشتریان بالقوه شما را حل کند. در کمپانی CrazyEgg، ما به وسیله برنامه heatmap توانستیم یک درک تصویری از این که مردم اکثرا در کجای سایت کلیک می‌کنند را نشان دهیم. ما این کار را انجام دادیم، زیرا مشتریان بالقوه ما به دنبال چنین چیزی بودند.
از مردم بخواهید که ثبت‌نام کنند یا محصول را خریداری کنند. بعد از این که محصولات یا خدمات خود را توضیح دادید، باید به مردم بگویید که ثبت‌نام کنند یا محصول را خریداری کنند. در طول این روند شما باید به تمامی سوالات یا نگرانی‌های مشتری خود پاسخ بدهید و آن‌ها را متقاعد کنید. برای مثال، در کمپانی CrazyEgg، مردم تصور می‌کردند که این محصول گران قیمت است. علاوه بر این، از نحوه‌ استفاده از آن اطلاعی نداشتند. در ویدیو ما به آن‌ها گفتیم که یک دوره‌ آزمایشی رایگان می‌توانند از آن استفاده کنند و نصب آن کمتر از 30 دقیقه طول می‌کشد.
به تمامی سوالات پاسخ دهید. در این مرحله شما باید به تمامی سوالات و مشکلات یک مشتری بالقوه پاسخ بدهید. در کمپانی CrazyEgg، سوالات این بود که آیا CrazyEgg سایت خود را نیز نشان می‌دهد یا خیر، آیا صفحات وب‌سایت محافظت شده را نیز دنبال می‌کند و یا با انواع سایت‌ها نیز کار می‌کند یا خیر. ما به تمامی این سوالات پاسخ دادیم. اگر شما از سوالاتی که ممکن است پیش بیاید مطمئن نیستید، از تیم پشتیبانی خود بپرسید که سوالاتی که اخیراً مطرح شدند چگونه سوالاتی بودند.
از عناصر موثق برای عقد قرارداد استفاده کنید. بعد از این که به تمامی سوالات پاسخ دادید، مطمئن شوید که همزمان با دلایل تصویری به مردم می‌گویید که ثبت‌نام کنند یا محصول شما را خریداری کنند. در کمپانی CrazyEgg، ما به مردم گفتیم که برای یک دوره‌ رایگان آزمایشی ثبت‌نام کنند و از لوگوی دیگر کمپانی‌های همکار به منظور ایجاد اعتماد در مردم استفاده کردیم.
اگر شما سرمایه اولیه کمی دارید، بنابراین ممکن است نتوانید از کمپانی یا شرکت دیگری برای ساختن ویدیو یا یک برنامه توجیهی استفاده کنید.

این موضوع ایرادی ندارد. شما ممکن است که از روش‌های دیگری نیز بتوانید استفاده کنید. این امر بدین معناست که شما برای اعتبار یافتن در میان مردم ممکن است مجبور شوید که با دیگر کمپانی‌ها همکاری کنید.

یوتیوب ابزاری با نام  Adbuilder دارد که می‌تواند به شما در ساخت ویدیو تبلیغاتی کمک کند.

یوتیوب به شما در انجام مراحل ضبط آگهی تبلیغاتی کمک می‌کند. این ابزار نیز به شما کمک می‌کند تا در هر مرحله بتوانید ویدیوی تبلیغاتی خود را ایجاد کنید.

اگر می‌خواهید برای ساختن ویدیو خود از یوتیوب کمک بگیرید، به سایت https://www.youtube.com/videoadbuilder مراجعه کنید.

در این صفحه شما با انواع مختلفی از تِم‌ها آشنا می‌شوید. زیرا ما به دنبال ایجاد کردن یک نوع آگهی هستیم که فروش را افزایش می‌دهد، ما تِم «ایجاد یک ترفیع» را انتخاب کردیم.

زمانی که شما قالب تبلیغات و نوع تِم خود را انتخاب کردید، یوتیوب تمام مراحل مورد نیاز بعدی را برای شما توضیح می‌دهد.

برای هر کدام از تِم‌های تبلیغات، یوتیوب یک راهنمای کامل با توضیحات انجام روند کار را بیان کرده است.

یوتیوب برای ساختن و ضبط کردن ویدیو تبلیغاتی پیشنهاد می‌کند که از برنامه Directr استفاده کنید.

شما می‌توانید از این برنامه برای ضبط مراحل ابتدایی موردنیاز برای ساختن ویدیوی تبلیغاتی خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای ضبط این مراحل نیز از دوربین موبایل خود استفاده کنید.

مزیت برنامه Directr این است که به شما تعدادی از قالب‌های مختلف ضبط را ارائه می‌دهد و فرمت‌های مختلف ویدیویی را حمایت می‌کند، که باعث می‌شود تا پخش ویدیو در یوتیوب و دیگر شبکه‌های اجتماعی آسان‌تر شود.

برنامه Directr نیز امکان آپلود ویدیو شما در یوتیوب را نیز آسان‌تر می‌کند.

اگر شما قرار نیست که از این برنامه استفاده کنید، مطمئن شوید که ویدیو خود را به خوبی طراحی می‌کنید تا بدانید که دقیقاً قرار است چه چیزی را در ویدیو خود بیان کنید یا نمایش دهید.

در این مرحله دقیقاً راهنمایی می‌تواند یک کمک بزرگ به حساب بیاید.

اگر از برنامه Directr استفاده نکردید، می‌توانید از ابزار Video Ad Builder در یوتیوب برای ساختن ویدیوی تبلیغاتی خود استفاده کنید.
در صفحه دوم آگهی‌ساز، قادر خواهید بود تا عکس‌هایی را که ضبط کرده‌اید آپلود کنید.

اگر تمامی مراحل را تا انتها دنبال کردید، الان باید یک تصویر و ویدیو برای ارسال در هر کدام از جعبه‌ها داشته باشید.

در نظر داشته باشید که مجبور نیستید که دقیقاً تمامی مراحل را به همان صورت انجام دهید، با این حال اگر به تازگی اقدام به ساختن ویدیو برای تبلیغات یوتیوب کردید، این مراحل به شما یک چهارچوب خوب را برای ساختن ویدیو تبلیغاتی ارائه می‌دهد.

در صفحه‌ سوم، می‌توانید یک موسیقی متن نیز به ویدیو اضافه کنید.

انتخاب موسیقی زمینه به موضوع تبلیغاتی شما مرتبط است. این برنامه به شما در انتخاب یک موسیقی مناسب کمک می‌کند.

در صفحه‌ چهارم، شما می‌توانید ویدیو خود را انتشار دهید.

برای ویدیو خود یک عنوان و توضیحات انتخاب کنید. در این مرحله نیازی نیست که نگران تنظیمات امنیتی باشید.

در هنگام انتشار ویدیو از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید به Adwords نیز بروید یا خیر.

با انتخاب این گزینه، مراحل ایجاد یک ویدیو تبلیغاتی کمی سخت می‌شود. در عوض، ممکن است که بخواهید اینکار را به روشی که الان توضیح می‌دهم انجام دهید.

نحوه‌ تنظیم کردن تبلیغات یوتیوب

بیایید در مورد چگونگی تنظیم تبلیغات یوتیوب صحبت کنیم.

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، دو نوع تبلیغات «قابل رد کردن» و «غیر قابل رد کردن» وجود دارد. مراحل انتخاب و تنظیم کردن هر کدام از آن‌ها دارای روند متفاوتی است.

بیایید به مراحل تنظیم «تبلیغات غیر قابل رد کردن» نگاهی بیندازیم. در ابتدا به حساب کاربری Adwords خود وارد شوید. شما می‌توانید این کار را از طریق https://adwords.google.com انجام دهید.

مطلب قبلی
 1 نظر

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)

موضوعات: بدون موضوع لینک ثابت

نظر از: ... [عضو] 
  • ...
...
5 stars

با سلام
خیلی جامع و کامل و مفید بود
ممنون از شما

1398/03/29 @ 00:08


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

تیر 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

دورهمی

دورهمی https://targetedwebtraffic.com

جستجو

موضوعات

  • همه
  • بدون موضوع

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟

پیوندهای وبلاگ

  • buy organic traffic
  • buy organic website traffic
  • Buy Social Media Traffic
  • Buy Mobile Traffic
  • Buy Alexa website traffic

کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان